Google Ads: Mai mult trafic, mai multi clienti

Publicitatea online este o modalitate foarte buna de a capta atentia cumparatorilor si de a-i transforma in clienti.

Din pacate, o mare parte din eforturile de publicitate online sunt irosite atunci cand sunt directionate catre persoanele nepotrivite: persoane care nu sunt interesate, nu au nevoie sau pur si simplu au alte preocupari in momentul interactiunii.

Dar daca ai putea sa captezi atentia cumparatorilor direct interesati de produsul tau, exact in momentul in care acestia sunt interesati sa il achizitioneze?
Se poate! Google Ads exact asta face!
 

Despre Google Ads

Google Ads este o platforma de publicitate online, detinuta si operata de Google.

Publicitatea prin Google Ads va aparea atunci cand cineva cauta termeni referitori la produsul sau serviciul pe care il oferiti. Asta inseamna ca acestia vor vedea anuntul tau in pagina de cautare Google, clasat in primele rezultate, cu o vizibilitate maxima.

Deasemenea, anuntul tau poate sa apara atunci cand utilizatorii sunt pe un website cu continut relevant pentru afacerea ta. Reteaua de display Google Ads ofera posibilitatea de a plasa reclame vizuale, stil banner, pe site-urile care fac parte din reteaua de display si care pot contine vizitatori direct interesati de produsele sau serviciile pe care le oferiti.

 

Ce beneficii aduce Google Ads?

1. Rezultate imediate – Cu Google Ads, puteti avea vizitatori si cumparatori din momentul inceperii campaniei. Anunturile tale vor fi afisate printre primele rezultate in pagina de cautare Google, imediat ce campania devine activa.
2. Cresterea numarului de vizitatori – In conditiile in care 60% de click-uri merg la primele 3 rezultate din pagina de cautare Google, asigurarea unuia dintre acele locuri devine vitala pentru traficul website-ului. O pozitie de top pe paginile de cautare Google este un mod sigur de a castiga un numar mare de vizitatori suplimentari.
3. Vizitatorii potriviti, la momentul potrivit – Un alt mare avantaj oferit de Google Ads este faptul ca puteti face ca anunturile sa fie afisate numai celor care cauta cuvinte relevante ofertei dumneavoastra. Astfel, anunturile urmeaza sa fie afisate numai persoanelor care introduc cuvintele cheie selectate pentru campanie, atragand vizitatori direct interesati, la acel moment, de produsele si serviciile pe care le oferiti.
4. Cost per click -Unul dintre beneficiile principale ale Google Ads fata de alte metode de promovare este faptul ca este extrem de eficient in privinta costurilor. Plata anuntului se face numai daca cineva da click pe anuntul campaniei. Bugetul campaniei este fix, iar campania se opreste in momentul in care plafonul pe care l-ai stabilit este atins.
5. Optiuni de directionare – Google Ads ofera o serie de specificatii de directionare pentru anunturile sale. Google Ads va permite sa vizati locatii geografice specifice pentru afisarea anunturilor cum ar fi tari intregi, zone dintr-o tara, orase, sau chiar la nivel de strada si bloc. Un alt beneficu este setarea unui interval de ora in care vrei ca anuntul sa fie afisat. Nu in ultimul rand, Ads ofera directionarea anunturilor catre anumite dispozitive (smartphone-uri, tablete).
6. Monitorizarea campaniei – Google Ads permite monitorizarea evolutiei campaniei, ajustand continutul si caracteristicile acesteia in timp real, pentru rezultate optime. Acest lucru va permite sa ajusatati cuvintele cheie utilizate, bugetul alocat fiecaruia precum si optiunile de directionare petru anunturile campaniei.

 

Cum functioneaza Google Ads?

Google Ads poate viza utilizatori prin doua retele principale: reteaua de cautare si reteaua de display.
Reteaua de cautare se refera la publicitatea din rezultatele paginilor de cautare Google. Ads intervine in procesul de ordonare al rezultatelor, plasand anuntul tau inaintea rezultatelor neplatite (organice) ale paginii de cautare Google. Cu alte cuvinte, anuntul tau va aparea in primele pozitii. Pozitia este determinata de buget si concurenta pentru respectivul cuvant cheie utilizat.
Reteaua de display Google Ads ofera posibilitatea de a plasa reclame vizuale stil banner pe site-urile care fac parte din reteaua de display. Reteaua de display Google acopera aproximativ 90% din utilizatorii de Internet la nivel global, cu peste 1 milion de website-uri inregistrate.

 

Cat costa Google Ads?

Un alt mare avantaj al publicitatii prin Google Ads este flexibilitatea bugetului si sistemul de alocare al acestuia. Ads utilizeaza un sistem pay-per-click, ceea ce insemana ca vei fi taxat doar in momentul in care utilizatorii dau click pe anunturile tale. Bugetul poate incepe de la 15-20 de lei pe zi si poate fi reglat in functie de rezultate.

 

Ce probleme poti intampina?

Chiar daca pare simplu, utilizarea defectuoasa a acestui tip de serviciu poate duce la rezultate slabe si cheltuieli inutile.
Spre exemplu, numarul de vizitatori poate creste, dar vanzarile, nu sau acestea sunt mult sub asteptari. Fara o analiza atenta a cuvintelor cheie utilizate, bugetul campaniei poate fi consumat de vizitatori care nu sunt direct interesati de cumpararea produsului sau serviciului, utilizand termenii respectivi cu un alt scop.
Alte probleme care pot aparea sunt costuri prea mari pentru un singur click, bugetul zilnic de publicitate epuizat mult prea repede sau rezultate mediocre fata de concurenta.

sursa: conceptweb.ro



Lasă un răspuns